loader image

Design Thinking w projektowaniu produktów i usług

Uczniowie Zespołu Szkół Komunikacji wzięli udział w inspirujących zajęciach prowadzonych przez  Jędrzeja Dmowskiego, absolwenta szkoły na kierunku Informatyka. Podczas spotkania poznali metodę Design Thinking – podejście do rozwiązywania problemów, które koncentruje się na użytkowniku. Na praktycznych przykładach dowiedzieli się, jak ważne jest poznanie potrzeb odbiorców, prototypowanie oraz testowanie projektowanych produktów, niezależnie od branży, w której będą działać.

Jędrzej Dmowski ZSK

Jędrzej po ukończeniu technikum studiował IT Project Management oraz Creative Management na specjalizacji UX Design. Zdobył doświadczenie, pracując w sektorze IT jako Product Manager, poznając proces projektowania oprogramowania. Obecnie zajmuje się projektowaniem i tworzeniem stron internetowych, aplikacji webowych, identyfikacji wizualnych dla sektora prywatnego i publicznego.

Czego dowiedzieli się uczniowie?

  • Dlaczego empatia jest ważna w skutecznym projektowaniu?
  • Skąd wiedzieć, jakich produktów potrzebują użytkownicy?
  • Jak generować wartościowe pomysły?
  • Na czym polega prototypowanie produktów i usług?
  • Po co testować produkty?

Dlaczego to ważne?

„Rozwiązywanie problemów bez analizy jest jak pójście do lekarza po losowy lek.”

Głównym celem Design Thinking jest znalezienie rozwiązania, które nie tylko działa, ale także jest przyjazne, funkcjonalne i odpowiada na realne potrzeby odbiorców.

Zespół Szkół Komunikacji im. Hipolita Cegielskiego Przejdź do treści
Omówienie prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookie są przechowywane w Twojej przeglądarce i wykonują takie funkcje, jak rozpoznawanie Cię po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.